25 Temmuz 2005

Kedinizin Köşesi

Aşağıdaki yazıcık 22 Temmuz tarihli Leman'dan, Behiç Pek imzalı... İlk okuduğumda bana buralarda, daha dogrusu komsularda boy gosteren bir arkadaşı hatırlattı, stil olarak. Bakalım sizde de aynı his oluşacak mı, sevgili okuyucular ;)

Soru: Hocam, hani varlık var, büyük oluyor, saçlı oluyor, kuyruk saçaklı. Normal yürüyor, tak tuk ayak ses oluyor. Oysa kendim yürüyorum, kulakları yönlere çevire çevire dinliyorum, kedide tepinse ayakses yok hocam. Bu nasıl? Bir ne bu? Nasıl yaparım ayakses?
Rumuz: Helecan

Cevap: Yavrum at söylüyorsun sen. At'ta altta pabuç var matel gibi sertten yapılmış. Kedide pati yastıklı yavrum. Yastıkta adam uyur, kadın uyur. Yere kedi basması yoksestir. Varses av kaçırır. Kıvır patini, vücüdünü döndere döndere uyu yavrum. Dimağdan fare seyret uyurkan...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sayemde sürekli 0 olarak görmeye alıştığın yorumaların sayısı yükseldi ya adeta retingin arttı. bu patiler konusu bizim evde şöyle gerçekleşir:1. babam wc ye giderken terliğini istediği gibi şakırdatır. evdeki diğer elemanlar(mummy bi de güzeller güzeli prenses ben)2. kategoridedir.allah seni inandırsın kabızsak ve koyu kıvamlı bir kabahatimiz varsa çok ses çıkmasın die wc deliği ve anüs arasındaki uzaklık minimuma iner. ayrıca su doldururken musluk çok ince açılırki suyun yan duvarlara çarpış hızı en aza insin. işte sana 6 ayaktan çıkan 2 ses. bash