16 Temmuz 2005

X5

Hep derim, ben hızı degil, hızlanmayı, ivmeyi seviyorum diye. Yüksek sürat mı ivme mi, hep ivmedir galip gelen keyif yönünden. Yuksek ihtimalle de enduroculugun getirdigi birsey. Malum cogu enduro hem kapasite olarak, hem de ergonomi yönünden yuksek surat ile gitmeye uygun bir motosiklet degildir.

Mevz-u bahis bu ivmelenme hissi en çok kırmızı ışıklarda yaşanır. Hem kırmızıdan yeşile geçen ışıkların psikolojik etkisi, hem kırmızı ışık sonrasında genelde önünüzün müsait olması... Ayaklar yerde hafif geriye dogru kıvrık, drag yarışlarında görülüp öğrenilmiş pozlarda kalkar; bir, ki, üç derken 130-140'u görürsünüz, dört boş geçer, beş ile normal sürate inersiniz. O sırada aynadaki tingir mingir dörttekerler de pek bir sevimli görünürler...

İşte normalde aynada tingirdamasi gereken dört tekerlerden sonradan dört çeker olduğunu öğrendiğim bitanesi elimize bir verdi sevgili okuyucular, görmeliydiniz. Farketmemistim oyle bir arac oldugunu, ben gene öyle orta kararda kalkıp oyun oynayacaktım kendi kendime. İkinci viteste baktim ki, solumdaki aracın burnu beni gecmiş bile. Megersem ışıklarda dururken arkadaş beni gozune kestirmiş. Ben de öyle biraz gevşek alınca, vınn. Hemen tek-el-ile-kullan-ben-zaten- oylesine-gidiyordum- bakina-bakina moduna gecip karizmayı en az çizikle kurtarma yolunu seçtim. Önümde uzayıp giden abiyi de takdir ettim...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bir dörtteker bilmem kaç çeker sahibi olarak sesleniyorumki; siz hiç arka koltukta bi hatunla beraber olma keyfini iki çekerinizin neresinde yaşıyorsunuz..offroad belki buna müsait birçok mekan sağlayabilir ama iş güç kuvvet destek mukavemet bunalrı hiç hesaba katmazmısınız???

houston dedi ki...

sevgili dortlukdort,
cook ayip, cok. aile blogu burasi. gelmisken sana sunu ikram ediyorum ve hesap-kitaplarinla basbasa birakiyorum seni. Hesapsiz, kitapsiz, spontane gunler dileklerimle ;)

Adsız dedi ki...

taam işte ben de aile olmak için gerekenleri yazdım.zaten artık herkes her seyin farkında. temsil misal 2. sınıf öğrencisi bir kızımız(ilköğretim)sezeryanla olan bebeklerin yemek koktuğunu, annesinin bıdığından normal yolla doğan bebeklerin ise çiş koktugunu biliyor!!! ayrıca bizimde google ımız var allahımıza bin şükür.red pepper yerine red hot chili peppers'i tercih ederim bilmem bilir misiniz, dinler misiniz? iki tekerde dinlemesi zor olur gerçi