02 Ağustos 2005

Ankara'dan Ayvalık'a...(Yeni bölüm)

Şaka yaptım size sevgili okuyucular. Nefes falan kesecek bişi olmadı. Zaten gayet Kamil Koç bi güzergah idi takip ettiğim... Efendi efendi Ankara'dan çıkıp sırası ile Balıkesir merkez, Edremit ve Ayvalık mekanlarında birer kaçar gece kalıp, gerisin geriye Ankara'ya döndüm. Bu mekanlarda aile efradı ile eş ve dostlara askerden dönmüş halimi sundum, çocukluğumun yemekleri ile hasret giderip, mekanlardan uygun olanlarında amele yanıklarımın kontrastını azaltmaya çalıştım. Zaten sayılı gün, hop dedi geçti.

Fekat bu arada, burası için de malzeme topladım tabi. Yaşadıklarımızı "publish" etmeden olur mu? İleride bir zaman bloga-kaptirdim-kendimi-yok-mu-elimden-bir-tutan olusumunu da bloglamak gerekiyor sanırım. Ya da soyle bisi * vermek...

1 yorum:

wishara dedi ki...

inanmiyorum bu ayvalik yolculuguna inanmak istemiyorum :((((